El despatx proporciona serveis professionals d’assessorament i gestió relacionat amb el personal de les empreses i la seva vida laboral, concretament en:
ASSESSORAMENT:
- Assessorament en matèria d’ocupació i contractació, conveni col·lectiu, afiliacions a mútua i assegurances obligatòries, així com de bonificacions, subvencions. Informant i aplicant la normativa laboral més adequada i amb consonància amb les necessitats de l’empresa.
- Reestructuracions, sistemes de retribució i homogeneïtzació de condicions laborals.
- Consultes verbals i per escrit, en matèria laboral, a qualsevol administració pública i altres organismes.
- Interpretació d’informes i dictàmens relacionats amb la Seguretat Social, Inspecció de Treball.
- Assessorament en prevenció de riscos laborals i vigilància de la Salut.Assessorament sobre tota mena de prestacions: Atur, jubilació, incapacitat, viduïtats, maternitat, subsidis, etc.
GESTIÓ:
- Tràmits per donar d’alta l’empresa.
- Confecció de Llibre de Visites i obertura del centre de Treball
- Confecció de comunicats d’alta i baixa a la Tresoreria General de la Seguretat Social i la seva tramitació.
- Confecció de contractes de treball i còpies bàsiques pels representants dels treballadors, i el seu registre a l’Oficina de Treball de la Generalitat.
- Estudi i confecció de les nòmines, pagues i liquidacions dels treballadors i de les Assegurances Socials.
- Confecció de quadre d’horaris i jornada laboral.
- Preparació, càlcul i recàlcul anual de les retencions, i tramitació de les autoliquidacions models 110 i 190.
- Comunicats d’accidents de tota classe de Mútues.
- Realització de tota mena d’informes i comunicacions als treballadors.
- Cartes d’acomiadament, rebuts de quitança i indemnitzacions.
- Assistència a actes de conciliació, inspeccions de treball.
- Certificats de vida laboral, al corrent de pagament, i altres davant la TGSS
- Càlculs de les plantilles mitjanes per l’IRPF i Impost de Societats.